Program Avtoservis
celovita rešitev za vodenje vaše avtomehanične delavnice
Program je prirejen za uporabo v avtomehaničnih delavnicah in je skladen z zakonom o novih davčnih blagajnah (2016).
Kar ga loči od ostalih programov je:
- vodenje evidence vozil skupaj z zgodovino lastnikov
Šifrant zajema vse glavne podatke, katere servis potrebuje za svoje delo.
Vsako vozilo je mogoče poiskati po:
- registerski številki
- št. šasije
- imenu ali priimku lastnika
- opisu vozila
Pri vsakem vozilu lahko vodimo tudi evidenco lastnikov vozila z datumom nakupa.
Z datumom zadnjega rednega servisa, programu omogočimo, da lastnika vozila pravočasno obvesti z uporabo SMS sporočila o nastopu novega rednega servisa.
- koledar za naročanje na servis
Modul omogoča hitro in enostavno naročanje strank za servis.
Ima trimesečni koledar za hitro izbiro datuma servisa in šest dnevni pregled naročenih strank.
Vsaka rezervacija ima spodaj hitri vpogled v naročilo servisa.
Različno obarvana naročila glede na to, ali je servis že zaključen ali je še v izvajanju.
- servisni modul
Modul je razdeljen na dva dela.
Na levi strani imamo podatke o tekočem servisu, kjer vpišemo tudi porabo materiala in storitve, ki so osnova za izdajo računa.
Pri izdaji računa samo izberemo servis in vsi podatki se avtomatično prepišejo v račun.
Za vsak servis imamo prostor, kjer vpišemo, kaj se je na vozilu delalo in kaj se še more.
Na desni strani imamo vse podatke o vozilu in lastniku.
Spodaj pa še podatke o predhodnih servisih za to vozilo.
- uvoz elektronskih dobavnic vseh večjih prodajalcev avtomobilskih delov (Bartog, Adel, Euroton, ...)
- enosteven uvoz preko XML datoteke
- avtomatično dodajanje novega materiala v šifrant
- SMS obveščanja
Modul je namenjen pošiljanju SMS obvestil svojim strankam.
Avtomatično generiranje SMS obvestila:
- ob zaključku servisa
- dan pred nastopom servisa
- mesec pred načrtovanim rednim letnim servisom
Ostale funkcionalnosti programa
Program omogoča:
- izdajo računov (prirejen tudi za gotovinska plačila)
- vodenje izdanih računov
- vodenje prejetih računov
- vodenje seznama strank skupaj s kartico komitenta
- vodenje seznama materiala skupaj s stanjem zaloge
- vodenje seznama storitev
- onemogočanje naročanja strank na dela proste dni
- vodenje potnih stroškov
- vpis materiala preko dobavnic
- inventura
- obvestilo ob negativni zalogi
- obvestilo o premajhni zalogi
- kartica vozila
- pregled nad opravljenimi storitvami
- različni izpisi in analiza poslovanja
- primeren za davčne zavezance in ne zavezance
Minimalne zahteve računalnika:
- Pentium 4
- Win 7 operacijski sistem
- 500M RAM
- 40G HD
- interneta povezava (potrjevanje računov, avtomatske posodobitve programa, pošiljanje SMS sporočil, arhiviranje podatkov, oddaljena pomoč)